Často kladené otázky

Odkud pochází vaše zboží?

Převážná část našeho zboží pochází z odkupu neprodaných a přebytečných zásob firem, které buď ukončují svoji činnost, nebo se rozhodli soustředit na jiný sortiment zboží.

Spolupracujeme rovněž s českými operátory, od kterých vykupujeme zboží, které se ztahuje z nabídky kvůli aktualizaci nových ceníků na měsíční bázi a zbyly jim ještě skladové zásoby, které nestihly vyprodat.

Zabýváme se rovněž odkupem zboží z výstav, testovacího a zapůjčeného zboží. Typickým příkladem jsou například různé akce operátorů, při kterých se zařízení zapůjčuje zákazníkům na 14 dní na zkoušku a ti jej buď nevyužijí, nebo jim z nějakého důvodu nevyhovují.

V ojedinělých případech jsme schopni vykoupit zboží i od jednotlivců. Preferujeme ale jednorázové a nebo dlouhodobé nabídky na odkup většího množství kusů za předpokladu zajímavé ceny.

 

Jakou záruku na zboží poskytujete?

Vzhledem k tomu, že kromě nového zboží nabízíme i zboží rozbalené, zánovní a nebo použité, záruka je vžy indivivduální podle druhu zboží. Jsme si ale natolik jisti kvalitou našeho sortimentu, že poskytujeme mnohdy nadstandardní záruku i nad rámec zákonné záruční lhůty. Délka záruky je vždy uvedena u konkrétní prodávané položky.

 

Jak dlouho reklamace trvá a kde se dá uplatnit?

Z celého množství našich produktů máme pouze 1-2 reklamace měsíčně. Proto jsme schopni reklamaci vyřešit prakticky okamžitě, případně skoro vždy během několika málo dní.

U zboží, kde je záruční list vyplněný přímo námi: reklamace je většinou provedena okamžitou výměnou kus za kus (poud je to možné).

Zboží, které má potvrzené záruční listy přímo některým z CZ operátorů: T-Mobile, O2, Vodafone je možné reklamovat přímo v každé značkové prodejně příslušného operátora. Záruční doba opravy je až 30 dní, obvykle je ale vyřizována během 7-10ti dní.

Veškeré naše zboží před odesláním důkladně testujeme, aby se minimalizovalo množství reklamací.

 

Zboží mi nevyhovuje a nesplňuje moje očekávání....Dá se vrátit?

Ano. Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Podrobnější informace najdete v našich obchodních podmínkách.